جوک 1
تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392
نویسنده : امین

1-طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:
پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم،
مادرم مریض بابام مرده، ۲ شیفت کار میکنم
واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا: اســـــتــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !! :D

 


2-وقتي استرس داري که مي فهمي زنت حاملست . وقتي مي ترسي که مي فهمي دوست دخترت حاملست. وقتي وحشت مي کني که مي فهمي هر دو حاملن

3-دختره بهم زنگ زده جای اینکه من بگم شما اون میگه شما!
    منم در عین ناباوری گفتم ببخشید اشتباه برداشتم
    خداحافظ


 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امیر عباس در تاریخ : 1392/5/28/1 - - گفته است :
سلام عزیزم خیلی وب خوب و قشنگی دار عالیه عالیه کارت حرف نداره خیلی خیلی دوست دارم باهات لینک کنم اگه تو هم دوست داشتی بیا یه سر به وب منم بزن خبرشو بده ممنون میشم فعلا بای عزیزم
پاسخ:سلام داداش گلم ممنون که اومدی بهم سر زدی مرسی

<-CommentGAvator->
هستی در تاریخ : 1392/5/28/1 - - گفته است :
خخخخخخخ



وبت عالیه اگه اگه اگه عشقت کشید به منم سر بزن
پاسخ:مرسی باشه حتما سر میزنم بازم بیا ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام به وبلاگ پوزخندخوش اومدین.امیدوارم بتونم موجبات خنده و شادی شما رو فراهم کنم.منو از نظرات خوبتون بی بهره نذارین.مرسی از اینکه به وبلاگ خودتون سر میزنید